Binnenkort komt de monteur bij u langs voor het plaatsen van zonnepanelen. Ter voorbereiding op deze afspraak is het belangrijk dat u de onderstaande stappen heeft genomen:
Vraag indien nodig bij uw netbeheerder een 3-fase stroomaansluiting aan. In uw offerte staat benoemd of dit nodig is;
U bent zelf verantwoordelijk voor defecte dakpannen, zorg voor extra dakpannen. Tijdens het plaatsen kan het gebeuren dat er een dakpan sneuvelt. De monteur kan dan direct een nieuwe dakpan plaatsen. Een minimum van 10 dakpannen is gewenst;
Zorg ervoor dat de ruimte begaanbaar is voor de omvormer, kabeltraject en meterkast, zodat de monteur overal makkelijk bij kan;
Voordat de monteur langskomt, is het belangrijk dat u controleert of de kruipruimte droog is en vrij van vocht en water. Als u water in de kruipruimte aantreft, neem dan alstublieft contact met ons op, zodat we voor passende maatregelen kunnen zorgen;
Zorg ervoor dat er een internetverbinding beschikbaar is, voor de installatie en configuratie van het systeem;
Indien er panelen op uw platte dak geplaatst worden, kan het voorkomen dat er ballastdelen in de week voor de start van de werkzaamheden bij u thuis worden afgeleverd. U hoeft hiervoor niet thuis te zijn;
Wanneer er gebruik gemaakt worden van een hoogwerker, kraan of steiger, helpt u de monteur door de parkeerplaats voor uw woning vrij te houden;
Meld u aan bij www.energieleveren.nl, zodat u in aanmerking kunt komen voor een terugleververgoeding van uw energieleverancier. Tevens controleren zij of de huidige meter geschikt is voor de registratie van de teruglevering. Alle benodigde gegevens hiervoor vindt u in uw offerte.
Bel ons dan zo snel mogelijk op het telefoonnummer 085 - 620 31 00. Bent u niet thuis als onze monteur langskomt? Dan betaalt u wel de voorrijkosten.
Heb jij een vraag over jouw afspraak? Neem dan contact met ons op via één van onderstaande mogelijkheden