Klantervaring

Dhr. van Hulten

Dhr. van Hulten

De installateurs leverden vakwerk en gaven heldere uitleg

Om zijn energieverbruik te verminderen en bij te dragen aan een duurzaam milieu, koos de heer van Hulten uit het Brabantse Zevenbergen voor zonnepanelen. “Voor mij is verduurzamen van belang om een bijdrage te leveren aan een beter klimaat. Dat is ontzettend belangrijk voor de toekomst. Daarom heb ik de muren, vloer en het dak geïsoleerd van mijn woning en nu ook gekozen voor zonnepanelen. De investering in zonnepanelen levert bovendien meer rendement op dan sparen bij de bank.”

Beste installateur zoeken

“Voordat ik overging tot de aanschaf van zonnepanelen, heb ik mijzelf uitvoerig verdiept via het internet in de mogelijkheden. Voor mij bleven er toen nog drie installateurs over om zaken mee te doen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Saman Groep, omdat zij met stipt op één stonden met betrekking tot professionaliteit, prijs en kwaliteit. Ik nam vervolgens telefonisch contact op om een afspraak te maken. Een week later kwam er al iemand langs. Ook de installatie van de zonnepanelen verliep perfect. De installateurs waren professionele mensen. Bovendien werkten ze netjes en zorgvuldig. Na iets meer dan een halve dag lagen de 21 zonnepanelen op mijn dak en was de omvormer keurig netjes geïnstalleerd in de technische ruimte. De installateurs leverden vakwerk en gaven heldere uitleg.”, aldus de heer van Hulten.

Klant is koning

“De zonnepanelen liggen sinds 31 augustus op mijn dak en in de maand september hadden de zonnepanelen al meer stroom opgeleverd dan ik verbruik. Dat is positief! De Saman Groep zorgt voor een professionele begeleiding van begin tot eind. Je voelt jezelf als klant echt de spreekwoordelijke koning. De vakmensen van de organisatie zeggen wat ze doen én doen wat ze zeggen. Daarnaast ontzorgt de Saman Groep bij de afhandeling van de BTW teruggave met heldere communicatie rondom de status. Het is professionalisme ten top, zowel in de persoonlijke benadering en contacten (met inachtneming van de maatregelen i.v.m. COVID), alsook tijdens het telefonisch contact of contact per e-mail. Ik ben meer dan tevreden!”, sluit de heer van Hulten af.